جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 3161
ميانگين بازدید: 33892
بازديد کل: 139,187,488
احداث 100 هزار نیروگاه خورشیدی خانگی تا دو سال آینده (سه شنبه 1397/11/30)

ایرنا:
رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی از اجرای طرح جهاد روشنایی در کشور خبر داد که بر اساس آن نیروگاه های خورشیدی خانگی تا ظرفیت تولید 5 تا 10 کیلووات برق احداث می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «علی اصغر شهبازی» روز سه شنبه در نشست خبری دومین جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت، اظهار داشت: بسیج در قالب این طرح به دنبال توسعه نیروگاه خورشیدی خانگی و مزرعه 5 تا 10 کیلوواتی برق است است و بر این اساس 100 هزار نیروگاه پنج کیلو واتی خورشیدی احداث می شود.
وی درباره تامین مالی این طرح توضیح داد: بخشی از منابع مورد نیاز آن در قالب لایحه بودجه 1398 پیش بینی شده است و بقیه را بسیج و کمیته امداد امام خمینی(ره) تامین می کنند.
شهبازی درباره برگزاری دومین جشنواره سرآمدان فناوری صنعت نیز گفت: در این جشنواره از سه طرح اعتلای اطلاع شبکه اجتماعی، صنعت یار و جهاد روشنایی رونمایی می شود.
وی افزود: در طرح جهادروشنایی به دنبال ایجاد دانش فنی ساخت سلول های خورشیدی در کشور هستیم که نمونه ای از این اقدام در کشور آلمان انجام شده است.
این فعال بسیجی گفت: هزینه احداث پنل های خورشیدی برای هر خانوار 30 میلیون تومان است که در قالب وام با 10 درصد سود به آنها پرداخت و اقساط آن به صورت پلکانی که از 200 هزار تومان در ماه آغاز می شود، بازپرداخت خواهد شد.
وی اظهارداشت: میانگین فروش هر کیلووات برق به مصرف کنندگان 70 تومان است که با نصب پنل های خورشیدی دولت 800 تومان برق تولیدی از خانوارها را خریداری می کند و بنابراین این اقدام می تواند به عنوان کمک هزینه ای برای خانوارها باشد.
شهبازی درباره دیگر طرح هایی که در این جشنواره رونمایی می شود، گفت: در طرح صنعت یار به دنبال احیای صنایع کوچک و متوسط هستیم و قرار است 3500 واحد صنعتی راکد و نیمه فعال به کمک 125 گروه جهادی پایش و عارضه یابی شود و در مرحله آخر اقدام به احیای آنها کنیم.
وی افزود: در عارضه یابی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط بحث مالی در اولویت پنجم مشکلات قرار دارد و تلاش داریم که به کمک اقدامات تخصصی در حل مشکلات موفق باشیم.
رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی، ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی، الگوسازی تفکر بسیجی در حوزه صنعت را هدف از برگزاری جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت بیان کرد.
وی افزود: این جشنواره در 2 بخش نمایشگاهی و نشست تخصصی طراحی شده است که در حوزه نمایشگاهی از 2 هزار طرح که از پنج وزارتخانه به این جشنواره رسیده اند، 280 طرح به نمایش در می آید.
شهبازی ادامه داد: همچنین تفاهم نامه ای با مراکز استعدادهای درخشان دانش آموزی منعقد کردیم تا از دانش آموزان مستعد در حوزه صنعت استفاده کنیم و بر این اساس از 53 طرح دانش آموزی 20 طرح در نمایشگاه شرکت کردند.
رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی اعلام کرد: در بخش نمایشگاه این جشنواره، از کمباین برنج که همانندسازی معکوس بوده و 50 تومان از نمونه خارجی ارزانتر است رونمایی می شود.
وی اظهارداشت: از دیگر اقدامات بسیج مهندسین صنعتی، تشکیل مجموعه به نام گروه تجاری جهانی است که ظرفیت کشور را به تجار خارجی ارائه می کند؛ این طرح 20 کشور هدف دارد و به کمک این مجموعه سال گذشته 18 میلیون دلار توسعه صادرات غیرنفتی داشتیم.
به گزارش ایرنا، دومین جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت با مشارکت مراکز بسیج دستگاه های تابعه وزارتخانه های نفت، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت، معدن و تجارت، دفاع و انرژی اتمی و سازمان بسیج مهندسین صنعت از چهارم تا ششم اسفندماه در سالن خلیج فارس مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.