جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 26768
ميانگين بازدید: 34315
بازديد کل: 139,176,431
تداوم کاهش قیمت طلا در بازار جهانی (پنج شنبه 1398/01/29)

ایسنا:
قیمت طلا در معاملات روز پنج‌شنبه بازار جهانی پس از این‌که شاخص‌ها نشان داد اقتصاد آن طور که برخی نگران بودند آهسته نشده به پایین‌ترین حد خود از اواخر دسامبر به این طرف کاهش پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۱۲۷۱.۹۷ دلار رسید. بهای معاملات این بازار از ابتدای هفته جاری تاکنون حدود ۱.۴ درصد کاهش پیدا کرده و در مسیر ثبت چهارمین کاهش هفتگی متوالی قرار دارد. اکثر بازارها روز جمعه تعطیل هستند.

در بازار معاملات آتی آمریکا هر اونس طلا ۰.۲ درصد کاهش پیدا کرد و به ۱۲۷۴.۵۰ دلار رسید.

به گفته برایان لاین مدیر کل شرکت گلد فیلور سنترال نگرانی‌های اقتصادی جهانی فعلاً رفع شده و طلا پس از این‌که اوایل هفته جاری به پایین سطح حمایتی ۱۲۷۵ دلار سقوط کرد تحت فشارهای کاهشی قرار گرفته است. اکنون ما شاهد آزمودن سطح حمایتی ۱۲۶۵ دلار از سوی طلا هستیم.

بر اساس گزارش رویترز در میان مجموع آمارهای اقتصادی مثبتی که منتشر شدند آمارهای آمریکا و چین بود که نگرانی‌ها نسبت به کندی رشد اقتصاد جهانی را برطرف کرد و از جذابیت طلا به عنوان دارایی مطمئن کاست.

بازارهای سهام آسیایی نزدیک به بالاترین رکورد خود در ۹ ماه گذشته قرار دارند. در بازار سایر فلزات ارزشمند هر اونس نقره برای تحویل فوری ۰.۶ درصد کاهش یافت و به ۱۴.۹۰ دلار رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ثابت بود و در ۸۷۲.۹۵ دلار ایستاد. هر اونس پالادیوم برای تحویل فوری ۰.۵ درصد کاهش یافت و ۱۳۹۴.۹۰ دلار معامله شد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.