جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 8030
ميانگين بازدید: 33892
بازديد کل: 139,192,357
بازرسی دولتی درباره هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ آخر این ماه آغاز می‌شود (شنبه 1398/01/31)

خبرگزاری فارس:
سازمان هوانوردی فدرال آمریکا اعلام کرد: بازرسی مشترک دولتی از هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ مکس از روز ۲۹ آوریل با کمک ۹ سازمان هوانوردی بین‌المللی دیگر آغاز می‌شود.

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، سازمان هوانوردی فدرال آمریکا اعلام کرد که بازرسی دولتی مشترک از هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ مکس که هم‌اکنون زمین‌گیر شده‌اند از روز ۲۹ آوریل آغاز خواهد شد. قرار است ۹ سازمان هوانوردی بین‌المللی از دیگر نقاط جهان نیز در این بازرسی حضور یابند.

این سازمان پیشتر اعلام کرده بود که در حال تشکیل یک تیم بین المللی برای بازرسی از ایمنی هواپیماهای ۷۳۷ بوئینگ است. به دلیل دو مورد سقوط این هواپیماها طی ۶ ماه گذشته و کشته شدن حدود ۳۵۰ نفر در این سانحه‌ها، حدود ۳۰۰ فروند از هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ مکس در سراسر جهان زمین‌گیر شده‌اند.

شرکت بوئینگ اعلام کرده است: قرار است به زودی نرم‌افزار این هواپیماها را برای جلوگیری از تکرار سوانح به‌روزرسانی کند. البته هنوز جزئیات این به‌روزرسانی به سازمان هوانوردی فدرال آمریکا ارائه نشده است.

بنا به اعلام سازمان هوانوردی فدرال آمریکا، سازمان‌های هوانوردی از چین، آژانس امنیت هوانوردی اروپا، کانادا، برزیل، استرالیا، ژاپن،‌اندونزی، سنگاپور و امارات در این بازرسی حضور خواهند داشت و قرار است این روند تا ۹۰ روز ادامه یابد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.