جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 30656
ميانگين بازدید: 35570
بازديد کل: 139,110,252
بهای جهانی طلا رکورد زد (یک شنبه 1398/04/02)

ایرنا:
در هفته گذشته، ‌بهای فلزات گرانبها به بالاترین میزان خود در شش ماه گذشته صعود کرد.

به گزارش فوربز، برخی تحلیلگران بر این باورند رکوردزنی جدید قیمت طلا، تازه آغاز روند صعودی این فلز گرانبهاست زیرا سرمایه‌گذاران در حال تغییر انتظارات خود از نرخ‌های بهره آمریکا هستند.

بهای هر اونس طلا در معاملات جمعه گذشته پس از صعود به رکورد بالای یک هزار و ۴۰۰ دلار مقداری عقب نشینی کرد اما بازارهای جهانی همچنان با بزرگترین رشد هفتگی قیمت‌ها در بیش از سه سال گذشته روبرو شدند.

بهای هر اونس طلا در روز جمعه هفته گذشته در بازارهای جهانی با ۶ دهم درصد افزایش به یک هزار و ۳۹۶ دلار و ۳۴ سنت رسید.

این در حالی است که بهای هر اونس طلا در معاملات روز جمعه بازار آمریکا با ۰.۲ درصد افزایش، در یک هزار و ۴۰۰ دلار و ۱۰ سنت بسته شد.

به نوشته سایت خبری کیتکونیوز، شماری از تحلیلگران نسبت به افزایش بهای جهانی طلا تا پایان سال ۲۰۱۹ خوش‌بین هستند.

این در حالی است که به باور شمار دیگری از تحلیلگران و مفسران اقتصادی این روند صعودی ضعیف خواهد بود.

بنابر پیش‌بینی برخی تحلیلگران، بازارها تا پایان هفته رویکرد محتاطانه‌ای را در پیش خواهند گرفت چرا که معامله گران در آستانه برگزاری نشست گروه ۲۰ غیرمنطقی عمل نخواهند کرد.

در حال حاضر به رغم روند رو به رشد طلا در بازارهای جهانی، قیمت طلا و انواع سکه در بازارهای داخلی به دلیل افت قیمت دلار کاهش یافته است.

بر این اساس، نرخ هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران روز شنبه (اول تیر ۹۸) به قیمت چهار میلیون و ۶۷۰ هزار تومان به فروش رسید.

همچنین در بازار آزاد تهران هر گرم طلای خام ۱۸ عیار، ۴۳۲ هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز یک میلیون و ۸۷۵ هزار تومان به فروش رسید.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.