جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 19770
ميانگين بازدید: 35647
بازديد کل: 138,910,371
بوشهر مبدا بخش عمده ای از صادرات ایران به قطر است (سه شنبه 1398/04/04)

ایرنا:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استان بوشهر گفت: سال گذشته حجم صادرات ایران به کشور قطر ۹ برابر افزایش داشت که بخش عمده‌ای آن از بنادر استان بوشهر صورت گرفت.

سعید زرین فر روز سه شنبه در نشست بررسی فعالیت کشتی مسافری و تجاری گراندفری که به عنوان کشتی خط بوشهر-قطر بزودی فعال می شود افزود: استان بوشهر در موقعیت ویژه‌ای در بعد اقتصادی، تجاری و اقتصادی قرار دارد و همسایگی آن با پنج کشور حاشیه خیلج فارس موقعیت این استان در ابعاد گوناگون را مورد توجه قرار داده است.

وی بیان کرد: در این راستا فاصله کم بنادر استان بوشهر با بنادر کشور قطر ظرفیت مبادلات تجاری و اقتصادی را افزایش داده است.
زرین فر ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده میزان مبادلات تجاری ایران و قطر تا پنج میلیارد دلار افزایش می‌یابد که بخش قابل توجهی از آن از بنادر مختلف استان از جمله بندر دیر و پایانه صادراتی مواد معدنی استان بوشهر است.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت کنونی بهترین مسیر با مرکز و شمال کشور استان بوشهر به عنوان کریدور شمال به جنوب و کشورهای آسیایی مورد توجه قرار دارد.
زرین فر بیان کرد: توسعه گردشگری دریایی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های استان بوشهر است که در این عرصه در استان برنامه ویژه‌ای تدوین و اجرایی شده داست.

وی با اشاره به راه‌اندازی خط کشتیرانی بوشهر - قطر افزود: در این راستا کشتی مسافری و تجاری گراندفری در اسکله بندر بوشهر هفته گذشته پهلو گرفت که در مرحله نخست در بعد تجاری فعالیت خود را آغاز و سپس گردشگری دریایی مورد توجه ویژه این کشتی پیشرفته و مدرن است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.