جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 1103
ميانگين بازدید: 34839
بازديد کل: 139,114,093
تردد کامیون‌ها بین ایران و عراق نیازمند هماهنگی وزارت صمت و اتاق بازرگانی/ افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌های نوروزی (شنبه 1398/12/03)

خبرگزاری فارس:
وزیر راه و شهرسازی درباره تردد کامیون‌های ایرانی به کشور عراق اظهار داشت: همه این شرایط نیاز به هماهنگی دارد و باید در این حوزه وزارت صمت و اتاق بازرگانی هماهنگی‌ها را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد خبرگزاری فارس، محمد اسلامی در حاشیه نمایشگاه رونق تولید که به همت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران درباره تردد کامیون‌ها بین مرز ایران و عراق و ورود کامیون‌های ایرانی به عراق گفت: همه این شرایط نیازمند هماهنگی است و وزارت صنعت معدن و تجارت و اتاق بازرگانی ایران باید این هماهنگی را انجام دهد.

بنابر این گزارش پیش از این کشور عراق پس از اعلام شیوع محدود کرونا در کشور ایران اعلام کرده بود که ورود  کامیون‌های  ایرانی به این کشور فعلا متوقف است.

* افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌های نوروزی

وزیر راه و شهرسازی درباره افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌های نوروزی گفت: نظیر سال‌های گذشته قیمت بلیت اتوبوس از 25 اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی افزایش می‌یابد و سپس به قیمت قبلی برمی‌گردد.

اسلامی در مورد پروازهای هواپیمای ماهان به کشور چین توضیح داد:‌ پروازهای مسافری ماهان به چین به همان تعداد که دولت مصوب کرده بود، انجام شد و تعدادی پرواز باری برای جابجای کالای ضروری با تائید وزارت بهداشت برقرار شد.

وی درباره حجم قرارداد ذوب‌آهن و قرارگاه خاتم برای تولید ریل میلی گفت: خط آهن چابهار- زاهدان 60 هزار تن ریل نیاز دارد که امروز قرارداد 5 هزار تن ریل میلی با ذوب‌آهن امضا شد و مابقی هم تامین می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره ابهامات شرکت تهاتر ایرانیان برای عرضه مصالح ساختمانی با قیمت کمتر اظهار داشت:‌ این شرکت نیست بلکه بازار است و به شخص تعلق ندارد، بازار تهاتر ایرانیان سامانه‌ای است که همه تولید کننده‌ها تولید و مصالح خود را در آن عرضه می‌کنند.

اسلامی ادامه داد: تبادل کالا در قالب معاهد در این سازوکار تسهیل می‌شود و این یک سیستم است نه شرکتی که در اختیار شخص باشد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.