جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 249
ميانگين بازدید: 33892
بازديد کل: 139,184,576
نرخ دلار به ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان افزایش یافت (سه شنبه 1398/12/27)

ایرنا:
هر دلار در صرافی‌های بانکی، امروز (سه‌شنبه) با رشد ۱۰۰ تومانی قیمت نسبت به دیروز به نرخ ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان فروخته شد.

نرخ خرید هر دلار در ساعت ۱۳ امروز در تابلوی صرافی‌های بانکی ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان و فروش ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان بود.

قیمت خرید هر یورو نیز ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۷ هزار و ۴۵۰ تومان شد.

میانگین بهای هر یورو در روز معاملاتی گذشته در سامانه سنا ۱۷ هزار و ۷۱ تومان و هر دلار ۱۵ هزار و ۱۸۷ تومان بود.

 همچنین در سامانه نیما در روز معاملاتی گذشته هر حواله یورو ۱۵ هزار و ۵۲۳ تومان فروخته شد، حواله دلار نیز ۱۳ هزار و ۶۱۷ تومان به فروش رسید.

نرخ دلار در هفته های اخیر با جوسازی سفته بازان، به دلیل قرار گرفتن نام ایران در لیست سیاه FATF و شیوع کرونا رو به افزایش گذاشته است.

به نظر کارشناسان، نوسان های اخیر قیمت دلار در هفته گذشته، تحت تاثیر عوامل روانی مرتبط با تصمیم FATF و شیوع ویروس کرونا بوده است و ریشه در عوامل واقعی اقتصادی ندارد.

رییس کل بانک مرکزی درباره تحولات اخیر بازار ارز گفت: خالی‌فروشان و سفته‌بازان که از مدت‌ها پیش با امید زیاد برای بالا رفتن نرخ ارز در بازار، معاملاتی داشته‌اند، تلاش می‌کنند با عملیات روانی و اعلام نرخ‌های بالا در کانال‌های خود در فضای مجازی، معاملات فردایی خود را سودآور کنند.

«عبدالناصر همتی» روز دوشنبه با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در روزهای پایانی امسال با توجه به اثرات شیوع ویروس کرونا، عملا تقاضای واقعی و موثری برای ارز (اسکناس) در صرافی ها وجود ندارد و نرخ ارز برای واردکنندگان با عرضه قابل توجه صادرکنندگان غیرنفتی و بانکی، در سامانه نیما روند نزولی به خود گرفته است.

وی افزود: یک گروه دیگر نیز تلاش می کنند با عملیات روانی و از فرصت آربیتراژ، به خاطر اختلاف قیمت واقعی و فردایی، بهره مند شوند.

رییس کل بانک مرکزی گفت: صرافی های بانکی که تاکنون در کنار و همراه بانک مرکزی بوده و وظیفه بازار سازی را به عهده دارند، امروز به درستی تصمیم گرفتند بدون تغییر قابل توجه قیمت نرخ خرید ارز، برای از بین بردن آربیتراژ، نرخ خود را افزایش داده و به تدریج آن را به نرخ تعادلی برگردانند.

همتی اضافه کرد: بانک مرکزی در دو سال گذشته با مدیریت اصولی وعلمی و توجه جدی به عوامل شکل دهنده عرضه و تقاضای ارز، علی رغم طوفان حوادث طبیعی، سیل، نظامی، روانی و تبلیغاتی در شرایط اعمال فشار حداکثری دولت آمریکا توانسته است ثبات بازار ارز را حفظ کند و از این پس نیز سیاست خود را با قدرت هر چه بیشتر ادامه خواهد داد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.