جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 4362
ميانگين بازدید: 34839
بازديد کل: 139,117,352
مشمولان سهام عدالت برای دیدن سبد سهام‌شان چکار کنند؟ (پنجشنبه 1399/04/12)

ایسنا:
امکان ویرایش اطلاعات برای مشمولان سهام عدالت دیگر در درگاه اینترنتی WWW.SAMANESE.IR وجود ندارد. این درحالی است که این افراد برای ورود به درگاه اینترنتی WWW.SAHAMEDALAT.IR و دیدن سبد خود، باید شماره همراهشان به نام خودشان باشد. در این راستا معاون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه توضیحاتی ارائه کرد.

علیرضا ماهیار در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه شماره تلفن همراه فرد باید با کد ملی فرد مطابقت داشته باشد، اظهار کرد: چنانچه مطابقت نداشته باشد، زمانی که می‌خواهند وارد درگاه اینترنتی WWW.SAHAMEDALAT.IR بشوند، این سامانه از آن‌ها می‌خواهد شماره جدید که با کد ملی مطابقت دارد را اعلام کنند.

وی ادامه داد: بعد از آنکه افراد شماره را وارد می‌کنند، سیستم استعلام می‌گیرد و بعد از ۲۴ ساعت، اگر جواب استعلام مثبت باشد، به فرد اطلاع‌رسانی می‌شود که مشکل برطرف شد و بعد از این می‌تواند با شماره جدید وارد سامانه شود. در این راستا و در طول سه هفته اخیر، یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر شماره همراه خود را تغییر داده‌اند. البته متقاضیان می‌توانند با تماس با شماره ۱۵۶۹ مشکلات خود را مطرح کرده و سوالات خود را بپرسند.

بر اساس این گزارش، فقط آن دسته از مشمولان سهام عدالت می‌توانند پرتفوی خود را در درگاه اینترنتی WWW.SAHAMEDALAT.IR مشاهده کنند که پیش از این روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌ باشند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.