جستجو
صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 8974
ميانگين بازدید: 34356
بازديد کل: 139,278,744
فروشگاه مخزن شاپ print
بازدید: 44
فروشگاه مخزن شاپ رتبه جستجو
زمینه فعالیت:

فروش مخزن آب پلی اتیلن
نماینده فروش مخزن طبرستان

مدیریت: اسحاقی
اطلاعات تماس:
استان: قم
شهر: قم
وب سایت:
www.faaltarin.com/web/makhzanshop
نشانی:
بلوار شهید مدرس، پلاک 190، بلوک B، طبقه 4، واحد 8
همراه:
09361781459 - 09125510747 - 09128264136
بخش گالری غیر فعال است
بخش نمایش فیلم غیر فعال است
بخش کاتالوگ غیر فعال است
آگهی
تاریخ درج آگهی: 1402/11/29
تعداد نمایش: 49
تلفن: 09361781459
همراه: 09361781459
نام مسئول: اسحاقی

مخزن آب پلی اتیلن
مخزن شاپ بابیش از هفت سال سابقه به عنوان نماینده فروش مخزن طبرستان که یکی از بزرگ ترین تولیدکننده محصولات پلی اتیلن به روش روتومولدینگ است، با توجه به رضایت مشتریان از محصولات پلی اتیلن، فروشگاه آنلاین خود را دایر نموده است.

این مجموعه باسابقه چندین ساله فروش فروشگاهی در عرصه توزیع مخازن پلی اتیلن دراستان پهناورقم درنظر دارد باتأسیس این سایت بتواند درسراسر ایران محصولات مورد نیاز شما دوستان را سریع وباقیمت بدون واسطه ازمحل تولید به دست شما برساند.

امید است بتوانیم دراین راه رضایتمندی شما مشتریان عزیز راجلب کنیم.

مخازن آب از دو ماده اصلی پلی اتیلن و کربنات تشکیل می شوند. پلی اتیلن برای دوام و کربنات برای جلوگیری از دفرمه شدن مخزن استفاده می شود. نسبت ترکیب این دو ماده باید درساختارمخزن استانداردباشدتجربه نشان داده که اگردرصد کربنات بیشترباشد باعث شکنندگی درمدت زمان نه چندان دور وایجاد ترک ازمحل نصب اتصالات در محصول می شود.

برخی از شرکت های رقیب برای کاهش قیمت، درصد پلی اتیلن را که ماده ای گران تر است، به حداقل و درصد کربنات را افزایش می دهند و بعضا برای ساخت مخازن ازموادبازیافتی استفاده می کنند این کار باعث کاهش قیمت می شود، اما کیفیت مخزن را نیز کاهش می دهد.
مخازن طبرستان از نظر ترکیب اصلی کاملاً مطابق با استانداردهای بین المللی هستند. این امر باعث کیفیت بالاتر و قیمت بالاتر آنها می شود.
طبرستان یکی از اولین تولید کنندگان مخازن در ایران است.

رنگ آبی داخل مخزن دلیل بر آنتی باکتریال بودن آن نیست. پلی اتیلن موجود در مخازن طبرستان از نوع کد 3840 است که صددرصد آنتی باکتریال است.


مزایای مخزن آب طبرستان عبارتند از:

ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت بالا - مقاوم در برابر نورخورشید و پوسیدگی - ضدجلبک و آنتی UV - دارای ضمانت نامه کتبی - قیمت مناسب ومهراستاندارد وتاییده بهداشت می باشد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.