جستجو
صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45518
بازديد امروز: 38924
ميانگين بازدید: 34733
بازديد کل: 139,369,094
قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۷/۲۹ (سه شنبه 1399/07/29)

اقتصاد ایران:
در حالی که در آستانه پایان ضرب الاجل تعیین شده برای توافق بر سر بسته محرک مالی جدید دولت آمریکا سرمایه گذاران بازار طلا محتاط تر شده اند و این مسئله سبب کاهش جذابیت خرید فلز زرد شده است، قیمت فلز زرد روز سه شنبه شاهد کاهش بود.


به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.06 درصد افت به 1902 دلار و 86 سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر با 0.43 درصد کاهش به 1903 دلار و 50 سنت رسید.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان و استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا همچنان در تلاش برای کاهش اختلافات خود در مورد بسته محرک مالی جدید هستند. به گفته سخنگوی پلوسی، وی امیدوار است تا پایان روز سه شنبه مشخص شود که آیا بسته محرک مالی جدی می تواند قبل از انتخابات سوم نوامبر به تصویب برسد یا نه.

ریچارد کلاریدا، معاون فدرال رزرو دیروز گفت، اقتصاد آمریکا پس از تحمل ضربه ای سخت از همه گیری کرونا به شکل قوی تری در حال ترمیم است، اما ممکن است رسیدن اقتصاد این کشور به سطح قبل از بحران یک سال طول بکشد و بازسازی بازار کار حتی زمانی بیش از یک سال را نیاز داشته باشد.

دیوید فراست، مذاکره کننده ارشد انگلیس در مذاکرات برگزیت گفته، این کشور هیچ دلیلی نمی بیند که مذاکرات تجاری با اتحادیه اروپا را ادامه دهد مگر آنکه تغییراتی بنیادی در رویکرد بروکسل رخ دهد. این اظهارات خوش بینی های اولیه در مورد احتمال از سرگیری مذاکرات را خنثی کرده است.

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا گفته این بانک سیاست تسهیل گرانه خود در واکنش به بحران فعلی کرونا را ادامه خواهد داد.

شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای جهانی امروز نسبتا ثابت بود، در حالی که ارزش سهام در بازارهای بورس آسیا افت را تجربه کرد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.