جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 6289
ميانگين بازدید: 33892
بازديد کل: 139,190,616
ساخت نخستین واحد تولیدی رنگ آستر خودرو در ساوه آغاز شد (چهارشنبه 1400/02/01)

ایرنا:
با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مدیران، عملیات ساخت نخستین واحد تولید رنگ آستر خودرو کشور در شهر صنعتی کاوه آغاز شد.

به گزارش ایرنا، «سید علی آقازاده» روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی شهرستان ساوه و آیین کلنگزنی این واحد تولید رنگ آستر خودرو به خبرنگاران گفت: ساخت این واحد به حدود ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و حمایت جدی از این صنعت امری ضروری است.

وی اظهار داشت: در این شرکت برای نخستین بار در کشور رنگ آستر خودرو تولید خواهد شد و قرار است این طرح توسعه با ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه و بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به بهره‌برداری برسد که همراهی بانک و حمایت مالی از این شرکت باید در اولویت قرار گیرد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: امیدواریم این شرکت با حمایت مدیران در راستای استقلال کشور، رونق تولید ملی و عدم وابستگی به سایر کشورها در زمینه تولید رنگ در آینده نزدیک افتتاح شود.

آقازاده تاکید کرد: رنگ خودرو کالایی استراتژیک است و افتتاح این شرکت تحولی موثر در صنعت رنگ و خودروسازی کشور ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به «تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها»، اظهار کرد: باید تمام مسئولان در مسیر رفع موانع و مشکلات گام بردارند و تحقق این مهم را در اولویت برنامه‌ها قرار دهند.

استاندار مرکزی با اشاره به ضرورت تعامل بین تولیدکنندگان و مسئولان در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، بیان کرد: رفع مشکلات صنایع و توسعه تولیدات در گرو همت و همراهی مسئولان است و من نیز در بازدید واحدهای تولیدی همواره بر ضرروت این مساله تاکید کرده ام.

استاندار مرکزی روز چهارشنبه در سفر به شهرستان ساوه ضمن بازدید از چند کارخانه فعال در زمینه های تولید لاستیک اتومبیل، دستمال کاغذی و پوشک بهداشتی کودکان در آیین افتتاح خانه صنعت و معدن شهر صنعتی کاوه حضور یافت و سپس در نشست هم اندیشی با صنعتگران شرکت کرد و نکاتی از جمله ضرورت تامین برق مورد نیاز منطقه ویژه اقتصادی کاوه برای جذب هرچه بیشتر سرمایه گذاران را مورد تاکید قرار داد.

 شهرستان ساوه به عنوان قطب صنعت و تولید کشور دارای چهار شهر، شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی با اشتغال بیش از ۶۵ هزار کارگر در افزون بر ۶۰۰ کارخانه است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.