جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 6954
ميانگين بازدید: 33892
بازديد کل: 139,191,281
معرفی ۳۲۰۰ کارآفرین برتر در ۵سال اخیر/برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر (چهارشنبه 1400/04/2)

ایرنا:
مدیرکل توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: تا امروز ۱۳ دوره جشنواره کارآفرینی در کشور برگزار شده و از سال ۹۵ تاکنون ۳۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده و سه‌هزار و ۲۰۰ کارآفرین برتر انتخاب شده است.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «رحیم سرهنگی» در نشست خبری چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: جشنواره کارآفرینان برتر در این دوره تخصصی‌تر می‌شود و صنایع دستی و گردشگری از بخش‌های دیگر تفکیک خواهد شد.

وی گفت: اساسی‌ترین شاخص کارآفرینی، نوآوری است و کارآفرین باید نوآور باشد.

مدیرکل توسعه کارآفرینی وزارت تعاون درباره چهاردهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر توضیح‌داد: پیش از این از کارآفرینان در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات حمایت می‌شد و امسال با مجزا کردن بخش‌های گردشگری و صنایع دستی، درصدد معرفی کارآفرینان برتر در هر رسته تخصصی هستیم.

وی درباره روند ثبت‌نام در جشنواره اظهار داشت: ثبت‌نام برای حضور در این دوره از جشنواره از روز گذشته (سه‌شنبه، یکم تیرماه) آغاز شده است که تا دهم مرداد ادامه دارد و مدارک بارگذاری شده آنها در سامانه بررسی می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام اینجا کلیک کنند.

سرهنگی بیان‌داشت: پس از اینکه کارآفرینان در سامانه نام‌نویسی کردند، همه طرح‌ها غربالگری شده و سه داور طرح‌های نوآور را بررسی می‌کنند و چنانچه حدنصاب نمره را کسب کنند به شورای داوری ارسال می‌شود تا نفرات برتر استانی انتخاب شوند.

وی ادامه‌داد: کارگاه‌هایی که موفق شوند به مقام‌های برتر استانی نائل شوند، وارد مرحله افراد برتر ملی می‌شوند، این کارگاه‌ها نیز در بازدیدهای دوره‌ای مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا کارآفرینان برتر ملی انتخاب و معرفی شوند.

مدیرکل توسعه کارآفرینی وزارت تعاون گفت: کارآفرینان برتر استانی، کانون کارآفرینان برتر هر استان را شکل می‌دهند که از میان خود یک دبیر و رییس انتخاب می‌کنند تا در زمینه کارآفرینی در استان خود اقداماتی انجام دهند.

وی اضافه‌کرد: کارآفرینان برتر ملی پس از انتخاب در جشنواره به حال خود رها نمی‌شوند و وارد شورای مرکزی کانون کارآفرینان می‌شوند و در جلسات مختلف وزرا و معاونان رییس‌جمهوری شرکت و چالش‌های پیش روی کارآفرینی را مطالبه می‌کنند.

 بسته حمایت از کارآفرینان

سرهنگی، درباره بسته حمایت از کارآفرینان برتر گفت: دو سال است که بسته حمایت از کارآفرینان برتر در جریان است و هم اکنون در کمیسیون اقتصادی دولت تصویب شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: این مصوبه هفته آینده در هیات دولت مطرح و تصویب شود.

به گفته این مسوول وزارت تعاون، در بسته حمایت از کارآفرینان پیشرو و نوآور در زمینه ارتباط با کارآفرینان کشورهای دیگر، اعطای تسهیلات صندوق توسعه ملی و حمایت‌های گمرکی انجام می‌شود.

در ادامه این نشست مدیرکل تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری گفت: وزارت میراث فرهنگی تاکنون یک‌هزار میلیارد تومان تسهیلات به منظور حمایت از طرح‌های کارآفرینی پرداخت کرده است.

«محمدحسین عسگرپور» افزود: این وزارتخانه در چهار سال اخیر ۲‌هزار میلیارد تومان از محل منابع سپرده‌گذاری صندوق توسعه ملی به مقوله گردشگری پرداخت شده است.

وی بیان‌داشت: گردشگری صنعت خسته‌ای است و به دنبال این هستیم که سطح حمایت خود از مدیران را وسیع کرده، حمایت‌های بیشتری را در قانون جلب کنیم و کارآفرینی بخش روستایی و شهری را از هم تفکیک کنیم.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.