جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 3915
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,253,505
افت اندک قیمت دلار و ثبات بهای یورو در صرافی‌های بانکی (دوشنبه 1400/07/26)

ایرنا:
نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز (دوشنبه، ۲۶ مهرماه) در مقایسه با روز کاری گذشته با ۵۰ تومان کاهش به قیمت ۲۶ هزار و ۵۳۷ تومان داد و ستد شد.  

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، قیمت فروش یورو نیز در ساعت ۱۳ امروز در مقایسه با روز گذشته بدون تغییر برابر ۳۰ هزار و ۴۳۳ تومان بود.

امروز قیمت خرید هر دلار ۲۶ هزار و ۱۱ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۹ هزار و ۸۳۱ تومان بود.

علاوه بر این، نرخ خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۶ هزار و ۶۳ تومان و نرخ فروش آن ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شد.

نرخ خرید یورو در این بازار ۳۰ هزار و ۲۳۷ تومان و نرخ فروش آن نیز ۳۰ هزار و ۵۱۲ تومان اعلام شد.

همچنین در سامانه نیما در معاملات روزدوشنبه، حواله یورو به قیمت ۲۷ هزار و ۱۷۴ تومان فروخته و حواله دلار به قیمت ۲۳ هزار و ۴۲۳ تومان معامله شد.

به گزارش ایرنا، قیمت دلار در خرداد ماه به ۲۶ هزار تومان رسید و  از آن پس حرکت رفت و برگشتی در این محدوده قیمتی و حرکت به سمت رقم ۲۷ هزار تومان داشت. اما از ابتدای شهریورماه قیمت‌ها در برخی مواقع نزولی بود و یا برای چند روز پیاپی ثبات قیمت را داشتیم البته برای چند روزی در محدوده قیمتی ۲۸ هزار تومان نیز معامله می‌شد اما این شرایط دوامی نداشت.

براساس این گزارش، از یازدهم مهرماه بهای دلار کاهشی شد و طی هفته گذشته این روند نزولی ادامه داشت و امروز بهای دلار در صرافی‌های بانکی ۵۰ تومان کاهش و نرخ یورو ثابت بود.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.