جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 30525
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,280,115
هواشناسی ایران ۱۴۰۰/۰۹/۰۹| سامانه بارشی فردا وارد کشور می‌شود/ هشدار بارش‌های سیل‌آسا در برخی استان‌ها (سه شنبه 1400/09/09)

اقتصاد ایران:
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا نسبت به بارش‌های سیل‌آسا و کاهش تا ۱۴ درجه‌ای دما در برخی استان‌ها هشدار داد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان بارش باران همراه با وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق و در بخش‌هایی از خراسان جنوبی و جنوب فارس بارش پراکنده پیش بینی شده است.

امروز و فردا در مناطق صنعتی و پرتردد تهران، کرج، اراک و مشهد انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود. از اواسط روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و کردستان افزایش ابر، بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

 این شرایط اواخر وقت چهارشنبه و طی روز پنجشنبه برای اکثر مناطق نیمه غربی کشور، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز پیش‌بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز جمعه به‌تدریج از شدت بارش‌ها در نیمه غربی کشور کاسته شده و فعالیت سامانه بارشی در سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز، مناطق مرکزی، شرق و شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت.

شنبه هفته آینده در شرق و شمال شرق بارش پراکنده پیش بینی شده و اواخر وقت این روز سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

امروز و فردا در مناطق غرب کشور وزش باد شدید پیش بینی شده است. طی این دو روز برای استان‌های ساحلی دریای خزر افزایش 6 تا 8 درجه‌ای دما و پنجشنبه برای همین مناطق کاهش 12 تا 14 درجه‌ای دما پیش‌بینی شده است. روز پنجشنبه همچنین برای مناطق شمال غرب،‌غرب و روز جمعه برای دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و مرکز کشور کاهش 6 تا 8 درجه‌ای دما پیش‌بینی می شود.

*توصیف سامانه: تشدید فعالیت و فراگیر شدنِ بیشترِ سامانه بارشی

نوع مخاطره: بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و احتمال تگرگ.

منطقه اثر:

سه‌شنبه 1400/09/09 : هرمزگان، کرمان، نیمه شمالی و غرب سیستان و بلوچستان.

اثر مخاطره: لغزندگی جاده‌ها، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال برخورد صاعقه و احتمال تاخیر در پروازها.

توصیه: احتیاط در تردد از حاشیه رودخانه‌ها، اجتناب از اتراق در اطراف مسیل‌ها، احتیاط در صعود به ارتفاعات، آمادگی و اقدامات دستگاه های اجرایی برای پیش گیری از آبگرفتی معابر و بازگشایی دهانه پل‌ها و آبروها.

توصیف سامانه: افزایش سرعت باد

زمان شروع: ظهر چهارشنبه 1400/09/10

زمان پایان: اوایل وقت جمعه 1400/09/12

نوع مخاطره: افزایش ارتفاع موج در نواحی ساحلی تا 2 متر و در فراساحل تا 3.5 متر.

منطقه اثر: دریای خزر، مناطق ساحلی و دور از ساحل گیلان، مازندران، گلستان.

اثر مخاطره: احتمال آسیب به قفس ها و تورهای صیادی، احتمال خسارت به قایق و شناورهای کوچک و نیمه سنگین و احتمال اختلال در فعالیت‌های دریایی.

توصیه: احتیاط در ترددهای دریایی بویژه تردد با شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم توسط کلیه فعالان دریایی.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.