جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 16216
ميانگين بازدید: 34315
بازديد کل: 139,165,879
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ (سه شنبه 1400/09/09)

اقتصاد ایران:
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۶ درصد افزایش به ۱۷۹۲ دلار و ۷۹ سنت رسید.


به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، به دنبال تضعیف نسبی دلار و در حالی که سرمایه گذاران در حال ارزیابی میزان تاثیر احتمالی شیوع سویه اومیکرون بر اقتصاد جهانی هستند، قیمت طلا روز سه شنبه شاهد افزایش بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.46 درصد افزایش به 1792 دلار و 79 سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز با 0.39 درصد افزایش به 1792 دلار و 30 سنت رسید.

شاخص ارزش دلار شاهد کاهش 0.1 درصدی بوده و موجب ارزان تر شدن طلا برای خریدارانی شده که از ارزهای غیردلاری استفاده می کنند.

تعداد کشورهایی که برای جلوگیری از شیوع بیشتر سویه اومیکرون اقدام به وضع محدودیت های مسافرتی نموده اند همچنان رو به افزایش است. به گفته سازمان بهداشت جهانی این سویه ریسک افزایش موارد ابتلا را به میزان بالایی تشدید می کند.

ایلیا اسپیواک تحلیلگر موسسه دیلی اف ایکس در این باره گفت: «(با توجه به احتمال تاثیرپذیری منفی اقتصاد جهانی و کند شدن روند ترمیم اقتصادی) خبر شیوع اومیکرون از جمله خبرهایی است که می تواند موجب رشد قیمت طلا شود.» وی افزود کاهش سوددهی اوراق قرضه دولتی نیز به رشد قیمت ها کمک می کند.

سوددهی اوراق قرضه ده ساله خزانه داری آمریکا تا حدودی ترمیم شده و از پایین ترین رقم های ثبت شده در اوایل ماه جاری میلادی فاصله گرفته است. اما نرخ سوددهی این اوراق همچنان در محدوده منفی 1.5 درصد قرار دارد و این هزینه فرصت سرمایه گذاری در بازار طلا را پایین نگه می دارد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.