جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 4822
ميانگين بازدید: 33892
بازديد کل: 139,189,149
۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های آبخیزداری پیش بینی شده است (چهارشنبه 1400/09/10)

ایرنا:
معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار امسال برای حوزه آبخیزداری و اجرای طرح‌های این حوزه در کشور پیش‌بینی شده که امیدواریم این رقم تخصیص پیدا کند.


به گزارش ایرنا؛ "مسعود منصور" عصر چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های آبخیزداری و جنگل‌کاری منطقه گلپرآباد شهرستان ملایر، افزود: اجرای یک میلیون و ۴۰۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در کشور از برنامه های محوری این سازمان است.

وی بحران آب را بحرانی جدی دانست و اظهار داشت: برای جبران کمآبی، باید سفره‌های زیرزمینی را تقویت کنیم که بهترین راه آن اجرای طرح‌های آبخیزداری و اصلاح روش‌های مدیریتی، بهره‌برداری از آب، اجرای روش‌های نوین آبیاری و حفظ پوشش گیاهی برای قدرت نفوذ آب است.

رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری، خواستار مشارکت مردم و خیران در اجرای طرح‌های آبخیزداری شد و گفت: به همان میزان که خیران کمک کنند ما نیز علاوه بر اعتبارات استانی، منابعی را اختصاص می‌دهیم.

منصور افزود: بیش از ۱۲۰ هکتار کار بیولوژیک در شهرستان ملایر با گونه‌های جنگل و مرتع اجرا شده که سال آینده به جنگل و مرتع تبدیل می‌شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: سال گذشته ۹ محور عملیاتی با عنوان «جهش ۹ در ۹۹» در راستای تحقق شعار سال در کشور اجرا شد که نتایج درخشانی را در پی داشت.

وی بارزترین این اقدامات را اجرای کاداستر در اراضی ملی، ادامه فعالیت‌های آبخیزداری، مقابله با بیابان‌زایی و شناخت و حفظ ذخیره‌گاه‌های جنگلی عنوان کرد.

رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با بیان اینکه سالانه طرح مقابله با بیابان زایی در حدود ۳۰۰ هزار هکتار اجرا می شود، گفت: مهمترین ماموریتی که همه دستگاه‌های اجرایی با محوریت منابع طبیعی دارند، حفظ منابع آب، خاک و پوشش گیاهی است.


معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به آغاز پویش "بذرکاری برای احیای زاگرس، گفت: اجرای این پویش از امروز در ۱۱ استان منطقه زاگرس و ۷۴ شهرستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا؛ پویش مردمی بذرکاری احیای جنگل‌های زاگرس امروز به صورت همزمان در ۱۱ استان زاگرس‌نشین کشور اجرا شد.

رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور نیز برای اجرای این پویش به استان همدان سفر و از طرح‌های مختلف حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرستان های نهاوند و ملایر بازدید کرد.

شهرستان ملایر با وسعتی حدود ۳۲۰ هزار هکتار، دارای حدود ۱۷۰ هزار هکتار اراضی ملی است که شامل ۲۵۱ پلاک است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.