جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 5594
ميانگين بازدید: 34315
بازديد کل: 139,155,257
۸۴۴ شهرک و ناحیه صنعتی در کشور امسال به بهره‌برداری می‌رسد (چهارشنبه 1401/02/28)

ایرنا:
معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور گفت: امسال در راستای توسعه صنعت و تحقق شعار سال ۸۴۴ شهرک و ناحیه صنعتی در مناطق مختلف کشور به بهره‌برداری می‌رسد.  

به گزارش ایرنا، فتحعلی محمدزاده روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی مهاباد اظهار کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به عنوان یک سازمان توسعه در بخش توسعه صنعت در دو قسمت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ایفای نقش می‌کند و وظایف و ماموریت های خاص خودش را به ویژه در مناطق محروم دارد.

وی اضافه کرد: امسال از ۸۴۴ شهرک و ناحیه صنعتی در دست بهره‌برداری بالغ بر ۹۹ هزار فقره قرارداد حقوق انتفاع و بهره‌برداری واگذار شده است.

 معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور ادامه داد: با بهره‌برداری از این تعداد شهرک صنعتی برای بالغ بر یک میلیون نفر در قالب ۴۹ هزار ۴۰۰ واحد صنعتی در حال بهره‌برداری  شغل ایجاد خواهد شد.

محمدزاده با اشاره به افزایش نرخ اراضی تصریح کرد: به خاطر اینکه در قیمت تمام شده در شهرک‌های صنعتی کاهش پیدا کند و کمکی به سرمایه گذاری در مناطق محروم و کم برخوردار شود، خدمات قابل ارائه بصورت متمرکز ارائه می دهیم همچون تصفیه‌خانه‌ها، ماشین و تجهیزات آتش نشانی‌ها، زیرساخت هایی که برای در بخش آب و برق و گاز برای واحدهای صنعتی لازم هست در قالب شهرک صنعتی خدمات متمرکز  ارائه می‌دهیم.

 وی بیان کرد: در واقع با ارائه این خدمات کمکی به بخش کشاورزی که اراضی مورد نیاز کشاورزی به ندرت تغییر کاربری پیدا می‌کند، از پراکندگی واحدهای صنعتی در نقاط کشور بیرون از شهرک های صنعتی جلوگیری می‌شود.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور تاکید کرد: ضمن اینکه همپوشانی و هم افزایی در قالب یک زنجیره ارزش افزوده در داخل شهرک های صنعتی این اتفاق در زوون های مختلف می‌افتد که در داخل شهرک های صنعتی نه زوون  مختلف در زمینه برق و الکترونیک، نساجی، مواد غذایی، سلولزی، فلزی و زوون های مختلف وجود دارد.

وی گفت: این فضا به عنوان یک کانون سرمایه‌گذاری قطب صنعتی در قالب شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایجاد می‌شود و سرمایه‌گذاران مستقر می‌شوند و از این خدماتی که فراهم شده بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان کرد: آنچه که حائز اهمیت است  در مناطق محروم که بخش خصوصی برای ایجاد شهرک‌های صنعتی کمتر رغبت یا ریسک می‌کند تا سرمایه گذاری کند ما به عنوان نماینده دولت نسبت به ایجاد شهرک‌های و نواحی صنعتی در مناطق محروم ماموریت و وظیفه داریم ایفای نقش کنیم و شهرک و نواحی صنعتی با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی در منطقه ایجاد کنیم.

به گزارش ایرنا، معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور با نماینده پارلمانی رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در پی دعوت و پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی سفر یک روزه ای به سردشت داشتند و همراه با فرماندار سردشت و جمعی از مسئولان مسایل و مشکلات زیرساخت‌های شهرک صنعتی این شهرستان از نزدیک بررسی و پیگیری و برای تکمیل زیرساخت‌ها، احداث ساختمان اداری شهرک، انتقال شبکه آب، و راه‌اندازی واحد آتش نشانی، اصلاح هندسی ورودی شهرک قول مساعد دادند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.