جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 5398
ميانگين بازدید: 35902
بازديد کل: 138,929,564
درمان ناباروری برای ۳.۵ میلیون زوج ۹۰ رایگان شد (سه شنبه 1401/04/14)

اقتصاد ایران:
عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم ثروت جوانی جمعیت را به رسمیت شناخت، گفت: بیمه درمان ناباروری را برای ۳.۵ میلیون زوج ۹۰ درصد رایگان کرد، شورای عالی سلامت این قانون را ابلاغ کرده و از آذرماه سال ۱۴۰۰ تا کنون اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی حدادی، رئیس مجمع نمایندگان البرز در دومین همایش بزرگ «الگوی سوم زن مسلمان ایرانی» که در مصلی شهرستان نظرآباد برگزار شد، ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص الگوی سوم زن مسلمان، گفت: زنان انقلاب و دفاع مقدس نشان دادند که الگوی سوم زن نه شرقی و نه غربی است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ضمن تبیین مقام زن در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی عصر حاضر گفت زنان مسلمان ایرانی ثابت کردند که می‌توان عفیف بود، محجبه و شریف بود و در عین حال در عرصه های مختلف فعال و تاثیرگذار بود.

در ادامه این همایش، فاطمه محمدبیگی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس نیز به عنوان سخنران این همایش، گفت: کاهش رشد جمعیت، جوانان، کاهش ازدواج و فرزند‌آوری ریشه درخت تنومند یک جامعه را می‌خشکاند، بار سالمندی بر دوش عموم مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: کمیسیون مشترک جمعیت مجلس، قانون جمعیت جوان را تصویب کرد، ۲۱ چالش از نبود اشتغال، خوابگاه متاهلی، عدم حمایت از زوجین کارمند، کارگر و دانشجو و عدم حمایت از مادران در مشاغل تا مرخصی زایمان و شیردهی شناسایی شد.

طلاق در ۲۰ سال گذشته ۷ برابر شده است

محمد بیگی با اشاره به اینکه عدم آشنایی زوجین با مهارت‌های زندگی موجب افزایش ۷ برابری طلاق در دو و نیم دهه گذشته شده است، تصریح کرد: قانون جمعیت جوان جامع ترین موضوع در راستای حمایت از والدین خواهد بود.

وی گفت: مجلس یازدهم ثروت جوانی جمعیت را به رسمیت شناخت و بیمه درمان ناباروری را برای ۳.۵ میلیون زوج ۹۰ درصد رایگان کرد، شورای عالی سلامت این قانون را ابلاغ کرده و از آذرماه سال ۱۴۰۰ تا کنون اجرایی شده است.

محمد بیگی با اشاره به اینکه قانون جوانی جمعیت راهنمای اپلیکیشنی دارد، افزود: قانون برنامه ششم توسعه ۳۲ درصد و قانون تسهیل ازدواج جوانان با گذشت ۱۶ سال ۲۰ درصد اجرایی شده است و متاسفانه بندهای ضمانت اجرایی نداشت.

وی به پیگرد قضائی برای ترک فعل مسؤولین با عدم اجرای قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و اظهار کرد: تا کنون ۴۵۰ میلیارد تومان وام فرزندآوری به خانواده‌ها ارائه شده و ۱۰ درصد بودجه عمرانی دانشگاه‌ها هم به خوابگاه دانشجویی اختصاص یافت.

نماینده قزوین تصریح کرد: در ۱۵ سال اخیر کمتر از یک درصد خوابگاه‌های دانشجویی به متاهلین اختصاص پیدا کرده و دولت حمایت از آنها را در دستور کار قرار نداده بود، امروز متاسفانه ۴۰ درصد دانشگاه‌های کشور خوابگاه متاهلی ندارند.

وی با اشاره به اینکه در قانون جوانی جمعیت بسته‌های معیشتی و تغذیه‌ای رایگان به مادران باردار ۳ دهک اول جامعه داده می‌شود، افزود: رقم اجرای قانون مجلس ۲۷ هزار میلیارد تومان در سال بود اما دولت با ۱۲ هزار میلیارد تومان آن موافقت کرد.

سالیانه دو هزار سقط جنین در کشور انجام می‌شود!

محمد بیگی گفت: متاسفانه سالیانه ۳۰۰ الی ۶۰۰ هزار سقط و به طور میانگین روزانه ۲ هزار سقط جنین در کشور انجام می‌شود، ۹۹ درصد سقط‌ها خانوادگی بوده و پدر و مادر تصمیم می‌گیرند فرزند شرعی خود را از بین ببرند.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد سقط جنین‌ها پایه علمی و شرعی ندارد، تصریح کرد: بر خلاف تصور مردم، اقتصاد عامل ثانویه سقط جنین است و عدم تمایل به فرزندآوری ریشه فرهنگی دارد به گونه‌ای که ۵۰ درصد خانواده‌های پولدار تمایلی به داشتن فرزند ندارند.

تجلیل از بانوان فرهیخته

در این مراسم که با حضور علی حدادی، نماینده مردم البرز، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، حجت الاسلام و المسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه نظرآباد، علی صفری شهردار نظرآباد  و دیگر مسئولین شهری و بانوان فعال در حوزه های فرهنگی، علمی، صنعت، کارآفرینی، هنری و... برگزار شد، از ۳۰ بانوی فعال که درعرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، صنعتی، دارویی، بهداشتی، کشاورزی، ورزشی و تولیدعلم  که در شهرستان نظرآباد فعالیت داشته‌اند تجلیل و قدردانی شد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.