جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 22384
ميانگين بازدید: 35835
بازديد کل: 138,886,893
آغاز بارش‌ها در کشور از روز جمعه/ تهران اوایل هفته آینده بارانی است (چهارشنبه 1401/09/02)

ایرنا:
سازمان هواشناسی اعلام کرد: روز جمعه سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور خواهد شد و ابتدا شمال‌غرب و غرب و به‌تدریج به سمت جنوب بارش باران را خواهیم داشت.

به گزارش ایرنا و بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز و فردا هم پایداری هوا و آلودگی هوا را خواهیم داشت و شهرهای صنعتی و پرجمعیت همچنان با کاهش شدید کیفیت هوا مواجه هستند.

بر اساس این گزارش، از روز جمعه از شمال‌غرب و غرب کشور سامانه بارشی وارد کشور خواهد شد و بارش‌ها از این روز در غرب کشور آغاز می‌شود.

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد: با تقویت سامانه بارشی از روز شنبه، بارش‌ها به دامنه‌ها و ارتفاعات البرز غربی خواهد رسید و بارش برف را در مناطق سردسیر خواهیم داشت.

بر اساس پیش‌بینی هواشناسی، البرز غربی، زاگرس غربی، سواحل دریای خزر و جنوب و شمال شرق کشور نیز در روز شنبه و یکشنبه آینده بارش خواهند داشت.

هواشناسی اعلام کرد: شرایط هوای تهران نیز از جمعه‌شب بهتر خواهد شد، البته تهران امروز نیمه‌ابری و با غبار محلی باشد و روز شنبه و یکشنبه هفته آینده در تهران بارش باران پیش بینی شده است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.