جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 952
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,250,542
 حداقل و حداکثر میزان خرید اوراق ارزی اعلام شد (دوشنبه 1401/09/07)

سایت طلا:
سخنگوی ارزی بانک مرکزی اعلام کرد: عرضه اوراق ارزی از ۲۵ آبان ماه شروع شد که حداقل میزان خرید معادل ریالی این اوراق ۱۰۰۰ دلار و حداکثر ۴۰۰۰ دلار است.


به گزارش سایت طلا، سخنگوی ارزی بانک مرکزی اعلام کرد: عرضه اوراق ارزی از ۲۵ آبان ماه شروع شد که حداقل میزان خرید معادل ریالی این اوراق ۱۰۰۰ دلار و حداکثر ۴۰۰۰ دلار است.

هیل نظری در یک گفت و گوی رادیویی، اظهار کرد: عرضه اوراق ارزی که از تاریخ ۲۵ آبان ماه سال جاری به عاملیت بانک ملی در کشور شروع شد یکی از مجموعه اقداماتی بود که بانک مرکزی در بازار ارز انجام داد.

سخنگوی ارزی بانک مرکزی گفت: اوراق مزبور سه ماهه و برای اشخاص حقیقی ایرانی بالای ۱۸ سال است. سر رسید این اوراق نیز ۲۵ بهمن ماه سال جاری است. حداقل میزان خرید معادل ریالی این اوراق ۱۰۰۰ دلار و حداکثر ۴۰۰۰ دلار است.

وی افزود: اوراق مزبور در واحدهای ۱۰۰ دلاری صادر می‌شود. همچنین تحویل فیزیکی اسکناس هم برای متقاضیان پیش بینی شده است.

نظری اظهار کرد: این اوراق در مضرب‌های ۱۰۰ دلاری به دلیل محدودیت‌های غیر اسکناس خارج از خط ۱۰۰ دلاری در بازار منتشر شده است.

وی عنوان کرد: اوراق مزبور از زمان خرید تا یک روز قبل از سر رسید با نرخ دلار توافقی بازار متشکل معاملات ارزی قابل بازخرید در تمامی شعبه ارزی بانک ملی ایران است.

سخنگوی ارزی بانک مرکزی گفت: در سررسید دارندگان اوراق می‌توانند دو گزینه داشته باشند یعنی تسویه با نرخ روز در بازار متشکل یا با پرداخت حق الوکاله اسکناس خود را تحویل بگیرند.

وی افزود: بانک مرکزی با توجه به بحث انتظارات تورمی در جامعه به این جمع بندی رسید که تغییر سلیقه سرمایه گذاری بین مردم شکل گرفته و باید یک پاسخگویی برای این تغییر سلیقه ما به ازای بیرونی وجود داشته باشد تا مردم بتوانند به سهولت مدیریت دارایی خود را انجام دهند که انتشار اوراق ارزی از جمله اقدامات ارزی بانک مرکزی است.

نظری یادآور شد: به یقین مردم تمایل دارند بخشی از دارایی خود را با دارایی‌های مبتنی بر ارز پوشش ریسک انجام دهند و بتوانند قدرت خرید خود را حفظ کنند که این اوراق برای آن دسته از اشخاص طراحی شده است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.