جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 3253
ميانگين بازدید: 35902
بازديد کل: 138,927,419
آغاز بارش‌ها در کشور از روز چهارشنبه/ افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت (دوشنبه 1401/09/07)

ایرنا:
کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت فردا به کشور و آغاز بارش‌ها از روز چهارشنبه خبر داد و گفت: با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا از بعدازظهر امروز تا ظهر روز چهارشنبه شاهد افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهیم بود.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار کرد: امروز برای استان‌های ساحلی دریای خزر، بخش‌هایی از اردبیل، خراسان شمالی و شمال آذربایجان شرقی وزش باد و بارش باران پیش‌بینی شده است که این شرایط جوی فردا در غرب سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از اردبیل، شمال آذربایجان شرقی تداوم دارد.

وی افزود: با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا از بعدازظهر امروز تا ظهر روز چهارشنبه در شهرهای تهران، کرج، اراک، البرز و اصفهان، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی سبب کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه سامانه بارشی جدید از اواخر وقت فردا وارد کشور می‌شود، گفت: روز چهارشنبه در استان‌های شمال‌غرب، غرب، جنوب‌غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی از جمله استان‌های تهران، البرز، قزوین و بخش‌های از مرکز کشور بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد که بارش‌ها در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف است.

رفیعی بیان کرد: روز چهارشنبه با توجه به تقویت جریانات شمالی روی دریای خزر در استان گیلان و مازندران نیز بارش پیش‌بینی شده که این شرایط روز پنجشنبه نیز برای مناطق تداوم دارد و به شرق سواحل و شمال‌شرق کشور کشیده می‌شود.

وی با بیان اینکه روز جمعه از میزان و گستره بارش‌ها کاسته خواهد شد، اعلام کرد: امروز آب‌های خلیج فارس و از امروز تا روز پنجشنبه دریای خزر مواج و متلاطم است.

کارشناس سازمان هواشناسی آسمان امروز پایتخت را نیمه‌ابری همراه با غبار محلی پیش‌بینی کرد و گفت: بیشینه دمای امروز تهران ۱۸ درجه بالای صفر و کمینه دما ۷ درجه بالای صفر گزارش شد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.