جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 24549
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,274,139
فیبرنوری زیرساخت توسعه در دهه‌های آینده است (سه شنبه 1401/09/08)

ایرنا:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با استاندار فارس با اشاره به اهمیت پروژه فیبرنوری منازل و کسب وکارها، از وی خواست تمام ظرفیت این استان را برای اجرای این پروژه به کار گیرد.

به گزارش ایرنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در دیدار با محمدهادی ایمانیه استاندار فارس به اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها به عنوان بستر رشد کشور در آینده اشاره کرد و گفت: منابع اجرای این پروژه تامین شده است و تمام ظرفیت‌های موجود را برای اجرای این پروژه به کار گرفته‌ایم.

وی با اشاره به مصوبه دولت برای همکاری دستگاه‌ها و نهادهای عمومی برای اجرای این پروژه، افزود: همکاری شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها در سراسر کشور برای اجرای این پروژه بسیار مهم و ضروری است.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه این پروژه یک پروژه ملی و راهبردی است، از استاندار فارس خواست که تلاش کند تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های استانی را برای اجرای این پروژه به کار گیرد.

زارع‌پور تاکید کرد: باید به این پروژه در استان‌ها به عنوان یک پروژه ملی و زیرساختی پرداخته شود و از نگاه اقتصادی صرف به آن پرهیز شود.

وی در مورد پوشش ارتباطات در مسیر عشایر استان فارس نیز با اشاره اولویت روستاهای فاقد ارتباطات، افزود: بعد از اجرای پروژه‌های توسعه ارتباطات در روستاها امیدواریم بتوانیم ارتباطات نقاط گردشگری و عشایری را نیز در برنامه قرار دهیم.

استاندار فارس نیز در این دیدار به آمار بالای عشایر این استان و نبود ارتباطات در مسیر تردد آنان و برخی از مشکلات ارتباطی این استان اشاره کرد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.