جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 12974
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,262,564
مسیر صعود طلای جهانی هموار شد (سه شنبه 1401/11/11)

ایسنا:
فیمت طلای جهانی در مسیر صعود برای سومین افزایش ماهانه متوالی قرار دارد.

به گزارش ایسنا، قیمت طلا امروز (سه‌شنبه) افزایش یافت و با کاهش ارزش دلار در مسیر رسیدن به سومین ماه متوالی افزایش خود بود، در حالی که فعالان بازار منتظر تصمیم سیاست فدرال رزرو ایالات‌متحده در اواخر این هفته با توجه به امید به افزایش کمتر نرخ بهره بودند.

بهای هر اونس طلا تا ساعت ۷ و ۴۸ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۳.۷ درصد کاهش به ۱۹۱۹ دلار و ۲۰ سنت رسید و قیمت طلا در بازار معاملات آمریکا نیز با ۰.۱۹ درصد کاهش به ۱۹۲۰ دلار و ۲۰ سنت رسید. شاخص دلار ۰.۱ درصد کاهش یافت و برای چهارمین افت ماهانه متوالی تعیین شد. دلار ضعیف‌تر، طلا با قیمت دلار را جذاب می‌کند.

معامله‌گران انتظار دارند که بانک مرکزی ایالات‌متحده در نشست سیاسی دو روزه خود که روز چهارشنبه به پایان می‌رسد، افزایش نرخ بهره را به ۲۵ واحدکاهش دهند. نرخ‌بهره پایین، هزینه فرصت نگهداری شمش بدون بازده را کاهش می‌دهد.

سرمایه گذاران در حال افزایش ۵۰ واحدی نرخ بهره از سوی بانک انگلستان (BoE) و بانک مرکزی اروپا (ECB) هستند که این هفته نیز جلسات سیاست‌گذاری دارند. تقاضای فیزیکی طلا با احیای اقتصاد چین در این کشور بهبود خواهد یافت. همچنین، از سایر فلزات گرانبها که ماهیت صنعتی دارند نیز پشتیبانی خواهد شد.

اس‌پی‌دی‌آر گلد تراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان، اعلام کرد که دارایی‌های آن در روز دوشنبه ۰.۲ درصد کاهش یافت و به ۹۱۷.۰۵ تن رسید.

بر اساس گزارش رویترز، داده‌های وزارت دارایی روز دوشنبه نشان داد که درآمد مالی چین در سال ۲۰۲۲ نسبت به سال قبل ۰.۶ درصد افزایش یافته است.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای نقره با ۰.۴ درصد کاهش به ۲۳.۶۷ دلار در هر اونس رسید، پلاتین با ۰.۱ درصد افزایش به ۱۰۰۹ دلار و ۷۶ سنت رسید و پالادیوم با ۰.۴ درصد افزایش به ۱۶۳۵ دلار و ۴۸ سنت رسید اما هر سه فلز به سمت کاهش ماهانه پیش رفتند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.