جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 7967
ميانگين بازدید: 35647
بازديد کل: 138,898,568
عیدی ویژه ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۲ اعلام شد (شنبه 1401/12/27)

سایت طلا:
ایرانسل عیدی خود به مشترکانش به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ را اعلام کرد. این عیدی، شامل بسته ترکیبی دیتا و مکالمه ایرانسلی با قیمت تخفیفی و شانس برنده شدن روزانه ۱۴ گیگابایت اینترنت هدیه برای هزار نفر است.


به گزارش سایت طلا، ایرانسل عیدی خود به مشترکانش به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ را اعلام کرد. این عیدی، شامل بسته ترکیبی دیتا و مکالمه ایرانسلی با قیمت تخفیفی و شانس برنده شدن روزانه ۱۴ گیگابایت اینترنت هدیه برای هزار نفر است.

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، می‌توانند از هدایا و تخفیف‌های ویژه‌ای که برای بزرگداشت این آیین تدارک دیده شده است، برخوردار شوند.


تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، می‌توانند یک بسته ترکیبی، شامل دو ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) و دو گیگابایت اینترنت بین‌المللی را تنها با پرداخت ۸۰۰۰ تومان دریافت کنند.

این بسته تخفیفی، در بازه زمانی ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲، بدون محدودیت در تعداد دفعات فعال‌سازی، در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، ۱۴ روز خواهد بود. فعال‌سازی این بسته هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۰۲* و یا مراجعه به بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.

۱۴هزار گیگ اینترنت هدیه روزانه

تمام مشترکان اینترنت همراه ایرانسل می‌توانند از ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲، با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه ۱۴ گیگابایتی امتحان کنند. این بسته، روزانه به ۱۰۰۰ نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد و هر مشترک، طی بازه زمانی یاد شده، یک بار امکان دریافت آن را دارد. مهلت استفاده از این بسته هدیه، تا پایان همان روز است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.