جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 5661
ميانگين بازدید: 33892
بازديد کل: 139,189,988
رئیس کمیسیون کشاورزی :قیمت کود شیمایی در سال ۱۴۰۲ افزایش نمی‌یابد (یک شنبه 1401/12/28)

ایرنا:
رئیس کمیسیون کشاورزی ، آب ، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که طبق مصوبه مجلس و کمیسیون‌کشاورزی و منابع طبیعی ،قیمت کود شیمایی درسال ۱۴۰۲ هیچ گونه افزایشی نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا ، محمد جواد عسکری روز یکشنبه در یاسوج با اعلام این مطلب افزود: تلاش شده یارانه های لازم به کود شیمیایی اختصاص داده شود تا کشاورزان بدون دغدغه محصولات بیشتر و باکیفیت تری تولید و به بازار عرضه کنند.

وی در مورد تامین نهادهای دامی کشاورزان هم گفت: در زمینه کود، بذر و سم هیچ گونه مشکلی در کشور وجود ندارد و همه مجموعه ها مکلف شده اند این نهاده ها را به موقع در اختیار کشاورزان قرار دهند.

عسکری گفت: حدود ۳۰ کشتی حامل نهاده های دامی در بند امام خمینی (ره) آماده تخلیه است که این نهاده ها به موقع در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از روز گذشته وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد و با حضور در انبارهای نگهداری کالاهای اساسی ،عملکرد تنظیم بازار در کهگیلویه و بویراحمد را بررسی کرد.

وی از سردخانه‌ها و مراکز نگهداری گوشت قرمز، مرغ، میوه شب عید و سیلو در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.
عسکری گفت: کهگیلویه و بویراحمد تولید کننده۲ میوه سیب و پرتقال است و بخش زیادی از میوه شب عید از تولیدات کشاورزان استان و با کیفیت مطلوب خریداری شده است.

وی افزود: ذخیره سازی گندم، برنج، روغن، شکر، گوشت و تخم‌مرغ در این استان برنامه‌ریزی شده است و در بحث تخم‌مرغ از وزیر جهاد کشاورزی تقاضا خواهم کرد که این استان را حمایت بیشتری کند.

او ادامه داد: با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان نیازمند تشدید نظارت‌ در توزیع و هم در قیمت‌ کالاها هستیم تا رضایت مردم حاصل شده و دست دلالان قطع شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در ادامه بازدید از انبارها و سردخانه‌های نگهداری مواد غذایی و کالاهای اساسی در استان اضافه کرد: آنچه مشاهده می شود وضعیت مناسب ذخایر و کیفیت کالاها به ویژه میوه شب عید است نشان می دهد در این زمینه تلاش‌های موثری انجام شده است.

عسکری اضافه کرد: باتوجه به نیازهای مردم در زمینه کالاهای اساسی از جمله مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز از سه ماه قبل برنامه ریزی های لازم انجام شده که بتوان دغدغه مردم در زمینه تامین این کالاها، به ویژه برای ماه مبارک رمضان و تقارن آن با عید نوروز را رفع کرد.

وی تاکید کرد: این کالاها باید به موقع دراختیار مردم قرار گیرد و دستگاهها هم باید در این زمینه نظارت کافی داشته باشند و جلوی هرگونه سوء استفاده دلالان و افزایش قیمت ها را بگیرند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.