جستجو
صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 17117
ميانگين بازدید: 34356
بازديد کل: 139,286,887
تهیه ١٣٠ هزار بسته معیشتی برای کارگران با حمایت کارفرمایان (سه شنبه 1402/02/12)

ایرنا:
رییس سازمان بسیج کارگری کشور از کمک به ساخت ٩٨٠ واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و تهیه ١٣٠ هزار بسته معیشتی برای کارگران با حمایت کارفرمایان خبر داد.

به گزارش ایرنا، «حمیدرضا اله بداشتی» روز سه‌شنبه در بازدید از شرکت مگاموتور گروه خودروسازی سایپا، اظهار داشت: هم‌زمان با هفته کارگر از پنجم تا ١١ اردیبهشت ماه برنامه‌های مختلفی از جمله ٢ هزار جلسه تبیینی در حمایت از کارگران برگزار شد.

وی افزود: سازمان بسیج پشتیبان کارگران در کنار وزارت کار، به دنبال حل مشکلات معیشتی، رفاهی، آموزشی و سایر موارد است تا با تسهیل‌گری موانع برداشته شود؛ این سازمان به نیابت از جهادگران اعلام می‌کند که برنامه‌های مختلف برای معیشت کارگران درنظر گرفته است.

رییس سازمان بسیج کارگری کشور با اشاره به بصیرت کارگران، افزود: دشمن تمام تلاش خود را در فضای فرهنگی و مجازی کرده است تا کارگران را از چرخه تولید و صنعت به سمت اعتراض‌ها بکشاند، اما کارگران نجیب و بصیر با وجود مشکلات معیشتی با عهد و پیمانی که با امام خمینی (ره) بستند، در زیر علم ولایت ثابت قدم ماندند.

وی با تاکید بر اینکه مهارت کارگران و امنیت شغلی جزو مطالبات است، گفت: کمک می‌کنیم، این مسائل محقق شود؛ امروز بسیج به عنوان پشتیبان، ۴۴ سال است که در کنار مردم و بزرگ‌ترین تشکل مردمی و حامی کارگران قرار دارد و برای حقوق کارگران تلاش می‌کند.

اله بداشتی افزود: رهبری بر پشتیبانی و حمایت از کارگران تاکید کردند که در راستای تحقق این امر قدم برمی‌داریم؛ موفقیت‌ها در صنعت هوافضا و موشک برگرفته از الگوی اقتصاد مقاومتی و دوران دفاع مقدس است.

وی با بین اینکه اولویت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسیدگی به معیشت کارگران است، گفت: در این امر در کنار این وزارتخانه هستیم.

رییس سازمان بسیج کارگری کشور خاطر نشان کرد: شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی در نام‌گذاری سال، برای ما دستور است که امیدواریم با حمایت یکدیگر بتوانیم حال کارگران را خوش کنیم و منویات رهبری محقق شود.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.