جستجو
صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 46698
بازديد امروز: 6370
ميانگين بازدید: 39668
بازديد کل: 172,344,176

قطار دستمزد کارگران به ایستگاه آخر رسید (چهارشنبه 1397/01/22)

ایسنا:
اعضای شورای عالی کار افزایش سایر سطوح مزدی کارگران در سال ۹۷ را به میزان ۱۰.۴ درصد به علاوه روزانه ۲۸۲۰ تومان تصویب کرد.

به گزارش ایسنا، در جلسه امروز شورای عالی کار که با حضور وزیر کار و نمایندگان گروه‌های کارگری و کارفرمایی برگزار شد، شرکای اجتماعی میزان افزایش سایر سطوح مزدی کارگران را با ترکیبی از درصد و رقم ثابت تعیین کردند.

بر این اساس به پایه‌حقوق کارگران مشمول قانون کاری که دریافتی آنها بیش از ۹۳۰ هزار تومان رقم حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار در سال گذشته بوده است، ۱۰.۴ درصد به علاوه ۲۸ هزار و ۲۰۸ ریال رقم ثابت اضافه خواهد شد.

همچنین پایه‌حقوق کارگران برای سال ۹۷، ۱۹.۵ درصد افزایش پیدا کرد تا حقوق کارگران از فروردین امسال با افزایش ۱۸۱ هزار و ۳۵۰ تومان به یک میلیون و ۱۱۱ هزار تومان برسد.

پایه سنوات برای کارگران قرارداد موقت و دائم مشمول قانون کار با بیش از یک سال سابقه همانند سال گذشته روزانه ۱۷۰۰ تومان تعیین شد. حق اولاد کارگران نیز به ازای هر فرزند زیر ۱۸ سال ۱۱۱ هزار و ۱۲۶ تومان اعلام شد.

با توجه به آن که شورای عالی کار در خصوص افزایش بن خواروبار و حق مسکن کارگران مصوبه‌ای نداشت، بر این اساس حق مسکن کارگران همچنان ۴۰ هزار تومان و بن خواروبار ۱۱۰ هزار تومان در فیش‌های حقوقی کارگران اعمال خواهد شد.

به گزارش ایسنا، با بسته شدن پرونده دستمزد سال ۹۷ کارگران وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی روزهای آینده بخشنامه دستمزد سال ۹۷ را برای اجرا به بنگاه‌های سراسر کشور ابلاغ خواهد کرد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.