جستجو
صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45518
بازديد امروز: 40347
ميانگين بازدید: 34733
بازديد کل: 139,370,517
40 طرح قابل سرمایه گذاری در پایتخت معرفی می شود (شنبه 1397/09/24)

ایرنا:
رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران گفت: 40 طرح و پروژه در قالب نخستین اجلاس فرصت های سرمایه گذاری در پایتخت به سرمایه گذاران معرفی می شود.

به گزارش ایرنا، علی نیازی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این اجلاس با همکاری اتاق بازرگانی و کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران روز دوشنبه (26آذرماه) برگزار می شود افزود: براساس قانون بودجه سال 97، شهرداری تهران می‌تواند تا سقف 3 هزار میلیارد تومان در قالب طرح های از پیش تعیین شده مشارکت بخش خصوصی را جلب کند.
وی با بیان اینکه تاکنون 1800 میلیارد تومان در شهر تهران سرمایه گذاری شده خاطرنشان کرد: ارزش طرح‌هایی که در قالب این اجلاس معرفی می‌شوند بیش از 4 هزار میلیارد تومان است.
نیازی تصریح کرد: اگر بیش از 1200 میلیارد تومان منجر به سرمایه‌گذاری شود شهرداری تهران می‌تواند این موضوع را در قالب یک لایحه به شورای شهر تهران ارائه دهد.
به گفته وی تاکنون قراردادهایی در زمینه تولید برق از محل دفن زباله، پردازش نخاله های ساختمانی، جایگاه های سوخت کوچک مقیاس، احداث دو مجتمع فرهنگی و پروژه توسعه فاز دوم بیمارستان آتیه از جمله پروژه های سرمایه گذاری شده است.
رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی یادآور شد: در این اجلاس پروژه ها در 26 بخش از جمله حمل و نقل عمومی و پروژه های فرهنگی و عمومی ارائه می شوند.
وی افزود: برای مثال یکی از پروژه های حوزه حمل و نقل عمومی ورود خودرو های اشتراکی که آلودگی پایینی دارند و با نصب یک نرم افزار بر روی تلفن های همراه می توان از آنها استفاده کرد از جمله پروژه‌هایی است که در قالب این اجلاس ارائه خواهد شد.
نیازی با بیان اینکه در مترو بهره برداری یکی از خطوط جدید مترو پیشنهاد شده است خاطرنشان کرد: تاکید داریم یکی از خطوط مترو را به صورت الگو به بخش خصوصی واگذار کنیم.
به گفته وی در سال های گذشته مدل سرمایه‌گذاری در شهر تهران به صورت کارفرمایی بود در حالیکه رویکرد فعلی مدیریت شهری جذب مشارکت بخش خصوصی است.
رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران اظهار داشت: زمانی که بخش خصوصی وارد شود می تواند اقتصادی ترین روش را انتخاب کند و از منابع به صورت بهینه‌تر استفاده کند.
وی اضافه کرد: در یک سال اخیر مجموعه شورای شهر و شهرداری تهران تاکید زیادی به استفاده از مشارکت بخش خصوصی در اداره شهر داشته است.
نیازی خاطرنشان کرد: بیش از دو سوم بودجه سالانه شهرداری تهران را منابع نقد و کمتر از یک سوم آن را منابع غیر نقد تشکیل می‌دهد که تمامی منابع نقد صرف نگهداشت شهر شده و از منابع غیر نقد برای توسعه شهر استفاده می شود.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.