جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 2004
ميانگين بازدید: 35570
بازديد کل: 139,081,600
موسسه هوا گشت print
بازدید: 459
موسسه هوا گشت رتبه جستجو
زمینه فعالیت:

ارائه کلیه خدمات پرواز

مدیرعامل: طهرانی
اطلاعات تماس:
استان: تهران
شهر: تهران
وب سایت:
www.faaltarin.com/web/havagasht
ایمیل:
sayedmehdi@yahoo.com
نشانی:
سعادت آباد، کوی فراز
تلفن:
22369065
همراه:
09385540883
بخش گالری غیر فعال است
بخش نمایش فیلم غیر فعال است
بخش کاتالوگ غیر فعال است
آگهی
تاریخ درج آگهی: 1399/09/01
تعداد نمایش: 402
تلفن: 09385540883
همراه: 09385540883
نام مسئول: طهرانی

پرواز دو نفره
خلاصه اطلاعات:
• اطلاعات و رزرو
• هزینه پرواز...... هزار تومان
• مدت زمان پرواز: میانگین یک ربع الی سی دقیقه
پرواز با پاراگلایدریکی از بهترین تفریحاتی است که مردم می توانند از آن بهره ببرند. به دلیل وجود رشته کوه البرز و رشته کوه زاگرس و همچنین مناطق کوهستانی بسیار زیبا تقریبا در تمام مناطق ایران عزیزمی توان تجربه پرواز با پاراگلایدر را داشت.
با توجه به این موهبت خدادادی بستر مناسبی هم برای پرواز و هم برای آموزش پاراگلایدر برای عموم مردم وجود دارد.
برای استفاده از خدمات پرواز تفریحی پاراگلایدر نیازی به آموزش قبلی نیست و شما می توانید همراه با یکی از خلبانان متبحر تیم کلوپ هواگشت در آسمان به پرواز در بیایید و از لذت بی وصف آن بهره مند شوید.
همچنین جهت آموزش دوره های پاراگلایدر کافیست با ما تماس بگیرید تا دوره های آموزش پاراگلایدر را سپری کنید.

در بخش پرواز های تفریحی مهم ترین سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید به شرح زیر می باشد:
سوالات متداول پرواز تفریحی پاراگلایدر:
1- محل پرواز پاراگلایدر کجاست ؟
پروازهای تفریحی پاراگلایدر در تهران وکرج و خطه شمال انجام می شود.
بعد از هماهنگی جهت انجام پرواز به آدرس و یا لوکیشنی که ارائه می شود مراجعه می نمایید.
2- پرواز تفریحی پاراگلایدر در چه روزهایی قابل انجام است؟
انتخاب روز و ساعت پرواز بستگی به شرایط آب و هوایی دارد و با توجه به بررسی های هواشناسی از دو روز قبل قابل برنامه ریزی است. برای پرواز تفریحی با پاراگلایدر نباید بارندگی داشته باشیم و نیز سرعت و جهت مناسب باد مهم است. این موارد توسط خلبانان با تجربه تیم ما بررسی می شود و شما از دو روز قبل می توانید شرایط را جویا شوید.
3- مدت زمان پرواز تفریحی پاراگلایدر چقدر است؟
تخمین مدت زمان پرواز پاراگلایدر در پروازهای تفریحی تابع دو عامل است. ارتفاع محل پرواز و شرایط آب و هوا
با توجه به تجربیات گذشته میانگین مدت زمان پرواز حدود یک ربع الی سی دقیقه می باشد. در شرایط خاص و در صورت تقاضای مشتری با بررسی های دقیق امکان انجام پروازهای طولانی تر نیز با افزایش جزیی هزینه ها وجود دارد. دقت نمایید که این زمان با انجام مانوورهای آکروباسی پاراگلایدر که منجر به کاهش ارتفاع می شود کمتر می شود و در عوض به هیجان پرواز شما خواهد افزود.
4- هزینه پرواز تفریحی پاراگلایدر چقدر است ؟
هزینه یک سورتی پرواز تفریحی دو نفره همراه با خلبان ........ هزار تومان است که در صورت تمایل می توانید از امکانات فیلمبرداری با پرداخت هزینه ......هزار تومان به صورت مجزا استفاده نمایید. برای استفاده از امکان ترانسفر با پاترول تا قله کوه نیز مبلغ ......هزار تومان به راننده در محل پرداخت خواهید نمود. در صورتی که مایل به انجام پروازهای طولانی تر باشید طی تماس تلفنی با خلبانان تیم کلوپ هواگشت هماهنگی های لازم را انجام دهید.
5- امنیت پرواز با پاراگلایدر چقدر است ؟
تمامی وسایل مورد استفاده در پرواز اروپایی و به روز می باشند و تاییدیه انجمن های استاندارد اروپا را دارند. از طرفی تمامی پروازها توسط یک چتر کمکی که در صندلی خلبان تعبیه شده پشتیبانی می شوند. ضریب امنیت بسیار بالایی در طراحی این وسیله لحاظ شده است. مثلا هر یک از اتصالات فلزی که کارابین نام دارد و صندلی را به چتر متصل می نماید تحمل وزن بیش از دو هزار کیلوگرم را دارد. در صورتی که حداکثر وزنی که ما به هر متر مربع از بال می توانیم وارد نماییم چیزی در حدود پنج کیلوگرم است. این درجه از امنیت زمانی به اوج خودش خواهید رسید که خلبانان زبده و با تجربه تیم کلوپ هواگشت شما را همراهی نمایند. خلبانان تیم ما با تجربه سالها پرواز و انجام هزاران سورتی پرواز در تمامی شرایط تضمین یک پرواز امن و لذت بخش را به شما خواهند داد.
6- آیا پروازها شامل بیمه هستند؟
بله تمامی پروازهای تفریحی پاراگلایدر در تیم کلوپ هواکشت شامل بیمه کامل مسئولیت و بیمه سوانح می باشند. ولی جهت اطمینان خاطر شما باید اضافه کنم که هیچ یک از خلبانان تیم ما تا کنون دچار سانحه نشده اند و امنیت شرط و اولویت اول ماست.
7- آیا محدودیت سن و وزن برای پرواز با پاراگلایدر وجود دارد؟
پرواز تفریحی پاراگلایدر برای سنین 4 سال به بالا قابل انجام است. حداقل وزن مورد نیاز 25 کیلوگرم و حداکثر 125 کیلوگرم می باشد. مسافرین پروازهای تفریحی باید فاقد بیماریهای قلبی و صرع باشند و در صورت داشتن مشکلات پزشکی خلبانان خود را از قبل مطلع نمایند.
8- برای پرواز با پاراگلایدر چه لباسی بپوشیم و چه چیزهایی همراه داشته باشیم ؟
برای پرواز نیاز به لباس اسپرت داریم که می تواند شلوار جین و کتان و یا شلوارهای کوهنوردی باشد همراه با تی شرت و یا بلوز مناسب و ماسک جهت رعایت پروتکلهای بهداشتی. در فصل های سرد باید از کاپشن و دستکش نیز استفاده کرد. همچنین استفاده از کتانی و یا کفش کوه الزامی است. زیرا پرواز در محیط کوهستان انجام می شود. برای آن دسته از افرادی که مایل به دریافت فیلم می باشند همراه داشتن رم میکرو اس دی و یا فلش مموری OTG و یا نصب نرم افزار Shareit در گوشی الزامیست تا به یکی از روش های فوق فیلمشان تحویل گردد.
9- در هر نوبت حداکثر امکان انجام چند پرواز وجود دارد ؟
با توجه به خلبانان حاضر در تیم در هر نوبت امکان انجام 4 پرواز تفریحی پاراگلایدر وجود دارد که می بایست با هماهنگی قبلی صورت پذیرد.


10- آیا در هنگام فرود به پا ضربه وارد می شود؟
خیر. برخلاف تصور عمومی فرود بسیار نرم و آرام انجام خواهد شد و هیچگونه فشاری به پاها وارد نمی شود. برای دیدن یک نمونه فرود ویدیو پایین صفحه را ببینید.
11- چگونه باید رزرو را انجام دهم ؟
شما می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره 09385540883 با ما در ارتباط باشید و با ذکر تعداد نفرات و روز مورد درخواست برای پرواز، رزرو خود را انجام دهید.
12- آیا امکان آموزش پاراگلایدر وجود دارد؟
بله. شما می توانید با استفاده از امکانات کلوپ و مربیان باتجربه آموزش ببینید و گواهینامه خلبانی دریافت نمایید.

پرواز تفریحی دونفره با پاراگلایدر (تندم) بدون نیاز به آموزش

بیاپروازکن حالشو
یامیتونی یه پرواز به عزیزت کادویی بدی
بدون احتیاج به آموزش خاص میتونید پرواز کنید درست مثل یک پرنده آزاد در پهنه آسمان
همراه با استادخلبان پاراگلایدر دارای گواهینامه و بیمه پروازی
خلبانان حرفه ای ما بهترین لحظات خود را در پرواز تفریحی با شما به اشتراک می گذارند (پرواز تندم یا دونفره) ببر تهران - کرج - شمال
هرسوالی داشتی زنگ بزن رودروایسی نکن
دوست داشتین درمورد هزینه ها و زمان پرواز تماس بگیرید 09385540883
لطفا از کفش مناسب و ماسک استفاده کنید.
محدودیت استفاده هم نداریم فرق نمیکنه افراد حداقل 40 و حداکثر 120 کیلو باشن
ضمنا ما مجری تورهای پروازی هم هستیم البته از 5 نفر به بالا -- واتساپ ام فعال هست
پروازها هم در تهران و کرج و خطه شمال انجام میشه

...........
در مورد آموزش پاراگلایدر هم در تهران و هم درکرج همراه با کلوپ هواگشت همه روزه قابل انجام است.متقاضیان شرکت در دوره های آموزش پاراگلایدر در سطوح مختلف می توانند همه روزه با ما تماس بگیرند. آموزش پاراگلایدر در دوره مبتدی با تجهیزات باشگاه انجام می شود و بعد از گذراندن دوره اساتید گروه ما جهت خرید تجهیزات مناسب و کار آمد به شما مشاوره خواهند داد. تمام دوره های آموزش پاراگلایدر منطبق با آخرین سیلابس های آموزشی می باشد.


https://www.instagram.com/havagasht_club
https://www.aparat.com/sayedmehditehrani
پرواز تفریحی با پاراگلایدر (تندم) 09385540883
sayedmehdi@yahoo.com
https://hyperstore.blogsky.com/1399/08/24/post-2/
پرواز تفریحی پاراگلایدر - پرواز دونفره تفریحی پاراگلایدر- تندم

https://www.aparat.com/sayedmehditehrani



استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.