جستجو
صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 32523
ميانگين بازدید: 34356
بازديد کل: 139,302,293
شرکت خانه هوشمند آرمینا print
بازدید: 530
شرکت خانه هوشمند آرمینا رتبه جستجو
زمینه فعالیت:

هوشمندسازی ساختمان، خانه هوشمند بی سیم، خانه هوشمند با سیم و خانه هوشمند اسمارت مایر
سیستم امنیتی هوشمند، دوربین مداربسته، آیفون تصویری هوشمند، قفل هوشمند، قفل دیجیتال، کلید هوشمند، smart home، Bms و Ems

مدیرعامل: آرمین صادقی
اطلاعات تماس:
استان: تهران
شهر: تهران
وب سایت:
www.faaltarin.com/web/armina
ایمیل:
mahdi.shora@gmail.com
نشانی:
خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، پلاک 41، واحد 5
تلفن:
22879002 - 22879003
همراه:
09122011501 - 09122133550
بخش گالری غیر فعال است
بخش نمایش فیلم غیر فعال است
بخش کاتالوگ غیر فعال است
آگهی
سیستم های خانه هوشمند تاریخ درج آگهی: 1400/11/23
تعداد نمایش: 475
تلفن: 021-22879002-3
همراه: 09122011501
نام مسئول: مهدی شورا

سیستم های خانه هوشمند
موسسین شرکت خانه هوشمند آرمینا فعالیت خود را در زمینه هوشمندسازی ساختمان از سال 1387 شروع نمودند. در ابتدا با مطالعات میدانی که صورت گرفت با چند برند که بر روی پروتکل KNX و به صورت با سیم (Wired) کار می کردند شروع به فعالیت نمودند.

پنل زنگ آپارتمانی خانه هوشمند
در ادامه با توجه به ملزومات این دست پروژه ها که نیاز به داشتن زیرساخت خاص همچنین نصب و راه اندازی طولانی و هزینه بر داشتند از یک سو و پیشرفت تکنولوژی و معرفی سیستم های بی سیم، شرکت را به سوی استفاده از روش های نوین تر سوق داد.

از پارامترهایی که جهت انتخاب یک برند بی سیم در نظر گرفته شده بود را می توان به کیفیت محصول(به طوریکه به راحتی بتوان خدمات وارانتی و گارانتی آن را تامین نمود)، سادگی در نصب و راه اندازی(بدون نیاز به دانش تخصصی و یا برنامه نویسی)، داشتن پکیج کامل محصولات و آپشنها (بنحوی که برند بتواند تمامی موارد مورد نیاز در پروژه ها را تامین نماید)، پیشرو بودن در ارائه محصولات جدید(بنحوی که بتوان دست بالا را در میان رقبا داشت) و در نهایت قیمت رقابتی و خوشنامی برند در بازارهای جهانی را می توان نامبرد.

در نهایت پس از بررسی برندهای مختلف در سال 1391 شرکت تصمیم به اخذ نمایندگی رسمی و انحصاری شرکت اسمارت مایر ایتالیا را نمود. دفتر مرکزی این شرکت در میلان ایتالیا بوده و تمامی محصولات در هنگ کنگ تولید می گردند و با برچسب گارانتی آرمینا که شامل شماره سریال و هولوگرام می باشند عرضه می گردد.

شرکت خانه هوشمند آرمینا دارای بیش از 2000 پروژه موفق و با شبکه گسترده نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور در خدمت مشتریان خود می باشد.

شرکت در سال 1397 از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به صورت یک شرکت دانش بنیان شناخته گردیده و فعالیت های خود را زیر نظر سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور انجام می دهد و همواره سعی در بکاربردن آخرین تکنولوژیهای مدرن در زمینه هوشمندسازی ساختمان ها می باشد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.