جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 4882
ميانگين بازدید: 34011
بازديد کل: 139,228,015
شرکت تسمه میلاد کهن print
بازدید: 2879
شرکت تسمه میلاد کهن رتبه جستجو
زمینه فعالیت:

عرضه تسمه های صنعتی PVC
فروش انواع تسمه های تاپمینگ به صورت مداربسته و مدار باز
انواع تسمه های شیاری
ساخت تسمه های خامی
تجهیزات

مدیریت: علی بهلولی
اطلاعات تماس:
استان: تهران
شهر: تهران
وب سایت:
www.miladbelt.com
ایمیل:
miladbelt@yahoo.com
نشانی:
خیابان سعدی جنوبی، نرسیده به چهارراه اکباتان، جنب فروشگاه کامکار، پلاک 202، طبقه 3، واحد 1
تلفن:
33964413~15
همراه:
09129640053 - 09129640059
نمابر:
33964587
بخش گالری غیر فعال است
بخش نمایش فیلم غیر فعال است
بخش کاتالوگ غیر فعال است
آگهی
تسمه برزنتی تاریخ درج آگهی: 1402/11/30
تعداد نمایش: 57
تلفن: 33964415
همراه: 09129640059
نام مسئول: علی بهلولی

تسمه برزنتی
تسمه برزنتی
تسمه برزنتی تخت در واقع پر کاربرد ترین نوع تسمه در ایران می باشد که در دو طرف دارای حلقه های بافته شده به صورت پارچه ای برای اتصال می باشد. تسمه برزنتی گرد یا تسمه اسلینگ که به صورت یکپارچه و پیوسته بافته شده است و به صورت اسلینگ در دو طرف مورد استفاده قرار می گیرد. تسمه برزنتی باز که به صورت متری از روی کلاف و مطابق درخواست مشتریان به فروش می رسد.
طول مفید این نوع تسمه چینی هر چند اغلب کوتاهتر از محصولات اروپایی است اما در دهه گذشته با توجه به پیشرفت چشم گیر صنایع کشور چین با خرید و استفاده از مدرن ترین ماشین آلات صنعتی استفاده از این تسمه تولیدی این کشور را نیز به حداکثر رسانده است.تسمه برزنتی در رنگ های مختلفی عرضه می شود که فاکتور های مفهوم داری هستند. بدین معنا که طبق استاندارد قابلیت لیفتینگ بار به میزان مشخص در واحد عرض تسمه و البته متناسب با تعداد لایه های بکار رفته برای رنگ های مختلف به میزان مشخصی تعیین شده است. معمولا این تسمه با اینچ و سپس تعداد لایه های منجید شناخته می شود.
تسمه منجید یک نوع تسمه صنعتی است که برای انتقال قدرت و حرکت در صنایع مختلف استفاده می شود و از جنس برزنت تهیه می شوند که یک جنس مقاوم و انعطاف پذیر است. در واقع تسمه برزنت منجید در انواع مختلفی از جمله عرض، ضخامت و طول موجود است. ابعاد و سایز بندی این محصولات معمولاً بر اساس نیازهای خاص هر برنامه و صنعت تعیین می شود.
ضخامت این نوع تسمه الواتوریا همان تسمه منجید متفاوت است. ضخامت و طول تسمه نیز معمولاً بر اساس نیازهای مشتری قابل تعیین است.
جنس های معمول برای این تسمه شامل پلی استر، پلی اتیلن، پلی آمید و پلی اورتان است. همچنین ابعاد و سایز بندی تسمه برزنتی نوار نقاله نیز تأثیر مهمی در قیمت آن دارد.با همه این ها قیمت تسمه که مقاومت بالاتری در برابر سایش و شرایط محیطی مانند حرارت، رطوبت و مواد شیمیایی دارند، معمولاً بیشتر است و مقاومت در برابر سایش و عوامل خارجی می تواند با استفاده از پوشش های مختلفی از جمله لایه های مقاوم در برابر حرارت، پوشش های ضد سایش و پوشش های ضد مواد شیمیایی تقویت شود
برای برقراری نقاله های با بار سنگین، تسمه هایی با قدرت کششی بالا استفاده می شود.
تسمه برزنتی لب تخت یا برش خورده تسمه هایی هستند که با عرض بالا در کارخانه ها تولید می شود و پس از آن جهت فروش در عرض های مختلف برش خورده می شود و یا بابرش فابریک کارخانه تولید کننده ارسال می گردد. این تسمه اغلب در صنایع به صورت تسمه تخت همراه با قاشقک بکار گرفته می شود که قاشقک یا باکت بر روی این تسمه صنعتی در فواصل مختلف استفاده می شود.با همه این ها قیمت تسمه که مقاومت بالاتری در برابر سایش و شرایط محیطی مانند حرارت، رطوبت و مواد شیمیایی دارند، معمولاً بیشتر است و مقاومت در برابر سایش و عوامل خارجی می تواند با استفاده از پوشش های مختلفی از جمله لایه های مقاوم در برابر حرارت، پوشش های ضد سایش و پوشش های ضد مواد شیمیایی تقویت شود
برای برقراری نقاله های با بار سنگین، تسمه هایی با قدرت کششی بالا استفاده می شود.
تسمه برزنتی لب تخت یا برش خورده تسمه هایی هستند که با عرض بالا در کارخانه ها تولید می شود و پس از آن جهت فروش در عرض های مختلف برش خورده می شود و یا بابرش فابریک کارخانه تولید کننده ارسال می گردد. این تسمه اغلب در صنایع به صورت تسمه تخت همراه با قاشقک بکار گرفته می شود که قاشقک یا باکت بر روی این تسمه صنعتی در فواصل مختلف استفاده می شود.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.